CUPRA pren camins no convencionals.
La innovació no pot existir sense posar en dubte les regles. La CUPRA Ateca i la CUPRA e-Racer es veuen impulsades per una sensació de curiositat i un desig de pensar creativament més enllà del que és, però que pot ser.
Per un primer, la CUPRA Ateca va reinventar una experiència de conducció. Inspirat en la pista pels carrers, és un emocionant SUV per conduir amb 300 CV, 4Drive i DSG-7. I no tot això. La CUPRA Ateca combina alhora esportivitat i elegància. Detalls de coure discrets en els seus exteriors, caixes de miralls de fibra de carboni i un interior negre brillant per gaudir.
En canvi, el CUPRA e-Racer va reinventar una experiència de competició. Com el seu nom indica, és un cotxe de competició elèctrica, el primer lloc a la categoria de viatges. Un motor 100% elèctric amb 680 CV i fins a 500 kW de potència màxima que es pot mantenir durant 10 segons. Un invent abans del seu temps. Tecnologia electrònica d’última generació demostrant que el rugit no guanya curses. El rendiment ho fa.
I qui millor que els campions de renom mundial de curses per posar a prova els límits? Andrea Dovizioso, titular d’11 victòries de MotoGP, va agafar el volant de la CUPRA Ateca. Jorge Lorenzo, tres cops campió mundial de MotoGP, va manejar el CUPRA e-Racer. A Castellolí, a només una hora de Barcelona. Un circuit amb revolts exigents, canvis d'elevació i fins i tot un creuament. Els dos cotxes van assolir la màxima velocitat mentre desafiaven la regla més bàsica del hipòdrom. Mireu el vídeo per veure què ha passat.
Al final, l’evolució és el nostre únic imperatiu. És a través del camí no convencional que podem ressaltar les possibilitats, desafiar l’statu quo i proposar una nova definició de l’esportivitat contemporània.