Serveis:CUPRA CONNECT:CUPRA CONNECT AD/CA
Gamma CUPRA CONNECT d'alt rendiment

SERVEIS GEN 3

Treu-li el màxim partit al teu CUPRA amb els serveis online i la connectivitat integrada dels models Ateca, León i Formentor.

VEHICLES E-HYBRID.

Tingues un control total del teu CUPRA León o Formentor e-HYBRID. Gestiona el teu vehicle directament des de l'App CUPRA CONNECT.

cupra%20connect%20ehybrid%20vehicles

Càrrega en remot.

Encén i apaga el procés de càrrega, programa'l i obté informació detallada des de l'App.

Climatització per control remot.

Encén o apaga la climatització i programa l'activació de l'A/C o la calefacció abans de cada viatge.

Consulta els punts de càrrega.

Troba les estacions de càrrega més properes a tu i obtindràs informació addicional com els tipus de càrrega disponible i l'horari.

DESCARREGA'T L'APP CUPRA CONNECT.

Descarrega't l'App CUPRA CONNECT per al teu iOS.

Descarrega't l'App CUPRA CONNECT per al teu Android.

CONNECTA EL TEU COTXE A CUPRA CONNECT GEN3.

Tens el nou CUPRA Formentor, Ateca o León? Connecta't i comença a gaudir de tots els serveis CUPRA CONNECT.

CONTINUA GAUDINT DEL CUPRA CONNECT GEN3.

Ha caducat la prova gratuïta? No et preocupis. Renovar la seva subscripció és ràpid i senzill, simplement segueix les instruccions del vídeo tutorial per seguir gaudint de les infinites possibilitats dels serveis en línia de CUPRA CONNECT GEN3.

PREGUNTES FREQÜENTS CUPRA CONNECT.


L'S-PIN és un codi de 4 xifres que identifica el teu CUPRA i que es genera durant el registre. El necessitaràs per poder bloquejar i desbloquejar les portes i finestres i controlar la climatització del teu vehicle des de l'App..


Un cop hagis creat el teu CUPRA ID rebràs un mail demanant-te la confirmació del compte. Pot ser que aquest email trigui uns minuts a arribar al teu Inbox (recorda comprovar el correu no desitjat). Un cop el rebis, obre'l i clica a l'enllaç del correu electrònic per verificar el teu compte. Seràs redirigit automàticament al portal CUPRA, on podràs fer log in amb el teu CUPRA ID.

Des del portal CUPRA, podràs connectar el teu vehicle per associar-lo al teu compte d'usuari. A partir d'aquest moment podràs gaudir de tots els serveis del CUPRA CONNECT GEN3.

Si no reps cap correu electrònic de confirmació, posa't en contacte amb el Servei d'Atenció al Client CUPRA i t'ajudarem.


Per poder utilitzar CUPRA CONNECT GEN3 has de vincular un vehicle al teu compte d'usuari. Per fer-ho, fes log in a l'App CUPRA CONNECT o al web myseat.com i introdueix el VIN del teu vehicle (número d'identificació del vehicle). Aquest pas no és necessari si accedeixes directament des del servei d'Infotainment amb el CUPRA ID (consulta “11. Activació dins del vehicle”).


La prova gratuïta dura com a mínim 12 mesos, però el període exacte pot variar segons el país o nivell d'equipament. Pots consultar el temps restant de subscripció des del teu compte d'usuari. Un cop finalitzi el període de prova hauràs de renovar la teva subscripció per continuar gaudint d'aquest servei.

A continuació, pots consultar les tarifes per al mercat alemany. Les tarifes finals de cada país poden variar segons l'IVA o el canvi de moneda.

  • CUPRA CONNECT per a Media System (Seguretat&Servei i funcionalitats de control remot) Subscripció d'1 any per 49€ o subscripció de 2 anys per 85€.
  • CUPRA CONNECT per a Navi System (Seguretat&Servei, Control remot, Infoentreteniment Online i App d'Infoentreteniment ). Subscripció de 1 any per 135€ o subscripció de 2 anys per 225€.

¹Alexa d'Amazon: disponible per a León i Formentor.


L'activació in-car et permet connectar el teu vehicle mentre hi ets, enllaçant-lo amb el teu CUPRA ID perquè puguis començar a gaudir dels serveis de CUPRA CONNECT GEN3.

L'assistent de registre et guiarà a través del procés per crear el teu CUPRA ID des del teu cotxe, fer log in i connectar el teu vehicle i afegir-lo al Garatge.

Durant el procés de registre pots consultar tota la informació legal (GTC, Política de Privadesa) i acceptar l'acord de contracte de CUPRA CONNECT.

L'activació in-car està disponible per a:

CUPRA León i CUPRA Formentor amb Media System+ i Navi System + i CUPRA Ateca w/ Navi System.


Pots seleccionar i canviar entre els diferents modes de privadesa usant l'Administrador i Centre de control de la pantalla d'Infotainment.


Si has perdut l'smartphone, pots canviar la contrasenya entrant al portal My CUPRA des de qualsevol altre dispositiu. Es requerirà la contrasenya nova per poder utilitzar qualsevol dels serveis de l'App CUPRA CONNECT.

Per a més seguretat, pots modificar la configuració de l'App perquè et demani que tornis a introduir la contrasenya quan no hi hagi activitat a l'App durant 5, 10 o 15 minuts.


Primer de tot, assegura't que tens instal·lada la darrera versió de l'App al teu smartphone. Per fer-ho, visita l'App d'Apple Store o Google Play Store i comprova que no tens actualitzacions pendents.

Si encara no pots fer log in a l'App CUPRA CONNECT, visita el portal CUPRA ID, identifica el teu compte i intenta resetejar la contrasenya utilitzant les següents dades:

  • L'email amb què et vas registrar
  • El teu nom d'usuari
  • El teu número de telèfon

Si això no resol el problema, posa't en contacte amb el Servei d'Atenció al Client CUPRA CONNECT i t'ajudarem.


Sí. Al menú d'Infotainment del vehicle, cerca l'opció “usuari” i selecciona “Esborrar usuari/Restaurar configuració de fàbrica”. Aquesta acció eliminarà totes les dades del teu vehicle i de la base de dades de CUPRA. Aquest procés és un requeriment que cal seguir en cas de transferència de la propietat del vehicle.


A la secció de Dades de Conducció pots veure la següent informació:

  • La teva distància (km)
  • Temps de conducció (hores)
  • Consum de combustible
  • Velocitat mitjana del trajecte

També pots consultar detalls específics dels trajectes anteriors o, si el teu vehicle és híbrid o elèctric, el nivell de bateria.

Pots esborrar o resetejar les dades de conducció des de l'App CUPRA CONNECT.


Activant els intermitents i la botzina seràs capaç de trobar el teu cotxe aparcat a un radi de fins a 500m. A més, els pots activar junts o per separat.

Per raons de seguretat, aquesta funció no es pot activar durant la conducció.

El Servei d'intermitents i botzina només funciona quan:

  • El cotxe està aparcat
  • El motor està apagat
  • El capó i el maleter estan tancats
  • L'Alarma Antirobatori no està activa
  • El teu dispositiu es troba en algun punt a 500 m del vehicle. Comprova a l'App que la posició que marca el GPS és correcta.

L'Alarma Volumètrica (opcional) s'activa automàticament quan bloquegeu el vehicle. Si el vehicle detecta qualsevol intent de robatori s'activa l'alarma (fins a 30 segons de xiulets i 5 minuts de llums d'emergència intermitents) i l'App CUPRA CONNECT t'envia una notificació informant-te'n. Paral·lelament, també rebràs un correu electrònic.

La notificació t'informa sobre si s'ha detectat una activitat inusual al vehicle o la seva inclinació ha canviat. També us indica a través de quina part del vehicle s'ha produït l'intent d'accés (interior o exterior) així com la data i l'hora del succés.


El servei d'Alerta d'Àrea et permet saber si el teu vehicle està dins de la teva àrea predefinida. Per exemple, si has deixat el teu vehicle a algú i l'ha mogut fora de l'àrea preestablerta rebràs una notificació via email i a través de l'App perquè puguis prendre les accions pertinents.

Pots crear fins a 10 àrees, però només pots activar les alertes per a 4 a la vegada.

A més, pots seleccionar si vols que la notificació sigui periòdica, única o estigui sempre activa. El servei d'Alerta d'Àrea admet un marge de diferència de 25 metres abans d'enviar una alerta.


Si deixes el teu vehicle a algú, el servei d'Alerta de Velocitat t'enviarà una notificació si s'excedeix el límit de velocitat que has predefinit. Pots crear fins a 10 alertes de velocitat, però només en podràs tenir activades 2 alhora.

A més, pots seleccionar si vols que la notificació sigui periòdica, única o estigui sempre activa.

Consulta l'historial de les notificacions a l'App CUPRA CONNECT.


L'e-Manager controla el procés de càrrega dels models e-HYBRID permetent començar o acabar immediatament una càrrega o programar-la.

També pots programar la càrrega del teu e-HYBRID en un horari determinat, per exemple, durant la nit, per estalviar en energia.

A més, pots utilitzar l'e-Manager per establir la corrent de càrrega màxima (millorant l'ús de la bateria i estenent el cicle de vida).

L'ús conjunt d'e-Manager amb CUPRA CONNECT et permet controlar els aspectes següents:

  • Status de càrrega
  • Autonomia de conducció
  • Temps de càrrega restant
  • Connexió de l'endoll de càrrega

Als models CUPRA e-HYBRID, pots establir un horari d'inici del trajecte a través de l'App CUPRA CONNECT i gestionar la temperatura del vehicle abans de la teva partida.

El teu vehicle s'encén abans del temps d'inici del trajecte i automàticament carrega la bateria i/o ajusta la climatització perquè tot estigui llest quan hi pugis pujar.

El Departure times service també et permet establir:

  • El límit de càrrega de la bateria
  • L'amperatge màxim
  • La programació nocturna
  • Els punts de càrrega

Sí, pots fer que quan el teu vehicle s'acabi de carregar totalment rebis una notificació.


Potser necessites descarregar l'última actualització del SW a la pantalla d'Infotainment perquè aparegui Alexa (Amazon). Per fer-ho, consulta el centre de notificacions a la part superior dreta de la pantalla. És possible que després de fer-ho necessitis reiniciar el sistema d'Infoentreteniment.

A més, has d'estar registrat com a Usuari Principal per accedir a la in-car store.


Més