Serveis:CUPRA CONNECT:CUPRA CONNECT AD/CA
Gamma CUPRA CONNECT d'alt rendiment

SERVEIS GEN 3

Treu el màxim profit al teu CUPRA amb els serveis en línia i la connectivitat integrada dels models Ateca, León i Formentor.

VEHICLES E-HYBRID

Tingues un control total del teu CUPRA León o Formentor e-HYBRID. Gestiona el teu vehicle directament des de l’app CUPRA CONNECT.

cupra%20connect%20ehybrid%20vehicles

Càrrega en remot.

Encén i apaga el procés de càrrega, programa’l i obtén informació detallada des de l’app. 

Climatització per control remot.

Encén o apaga la climatització i programa l’activació de l’aire condicionat o la calefacció abans de cada viatge.

Consulta la informació sobre punts de recàrrega.

Troba les estacions de recàrrega més properes i obtén informació addicional com els tipus de càrrega disponibles i l’horari.

ACONSEGUEIX L’APP CUPRA CONNECT.

Aconsegueix l’app CUPRA CONNECT per a iOS.

Aconsegueix l’app CUPRA CONNECT per a Android.

CONNECTA EL TEU VEHICLE A CUPRA CONNECT GEN3.

Tens el nou CUPRA Formentor, Ateca o León? Connecta’t i comença a gaudir de tots els serveis CUPRA CONNECT.

CUPRA CONNECT

CONTINUA GAUDINT DEL CUPRA CONNECT GEN3.

Ha caducat la prova gratuïta? No et preocupis. Renovar la subscripció és ràpid i senzill, simplement segueix les instruccions del vídeo tutorial per continuar gaudint de les infinites possibilitats dels serveis en línia de CUPRA CONNECT GEN3.

CUPRA CONNECT

PREGUNTES FREQÜENTS CUPRA CONNECT.


L’S-PIN és un codi de 4 xifres que identifica el teu CUPRA i que es genera durant el registre. El necessitaràs per poder bloquejar i desbloquejar les portes i finestres i controlar la climatització del vehicle des de l’app.


Un cop hagis creat el teu CUPRA ID rebràs un correu electrònic en què se’t demanarà la confirmació del compte. És possible que aquest correu trigui uns minuts a arribar a la safata d’entrada (recorda’t de comprovar el correu no desitjat). Un cop el rebis, obre’l i fes clic a l’enllaç del correu per verificar el compte. Se’t redirigirà automàticament al portal CUPRA, on podràs iniciar sessió amb el teu CUPRA ID.

Des del portal CUPRA, pots connectar el vehicle per associar-lo al teu compte d’usuari. A partir d’aquest moment podràs gaudir de tots els serveis del CUPRA CONNECT GEN3.

Si no reps cap correu electrònic de confirmació, posa’t en contacte amb el Servei d’atenció al client CUPRA i t’ajudarem.


Per poder fer servir CUPRA CONNECT GEN3 has de vincular un vehicle al teu compte d’usuari. Per fer-ho, inicia sessió a l’app CUPRA CONNECT o al web myseat.com i introdueix el VIN del teu vehicle (número d’identificació del vehicle). Aquest pas no és necessari si accedeixes directament des del servei d’Infotainment amb el CUPRA ID (consulta «11. Activació dins del vehicle»).


La prova gratuïta dura com a mínim 12 mesos, però el període exacte pot variar segons el país o nivell d’equipament. Pots consultar el temps restant de subscripció des del teu compte d’usuari. Un cop acabi el període de prova hauràs de renovar la subscripció per continuar gaudint d’aquest servei.

A continuació, pots consultar les tarifes per al mercat alemany. Les tarifes finals de cada país poden variar segons l'IVA o el canvi de moneda.

  • CUPRA CONNECT per a Media System (Seguretat&Servei i funcionalitats de control remot) Subscripció d'1 any per 49€ o subscripció de 2 anys per 85€.
  • CUPRA CONNECT per a Navi System (Seguretat&Servei, Control remot, Infoentreteniment Online i App d'Infoentreteniment ). Subscripció de 1 any per 135€ o subscripció de 2 anys per 225€.

¹Alexa d'Amazon: disponible per a León i Formentor.


L’activació in-car et permet connectar el vehicle mentre hi ets a dins, i l’enllaça amb el teu CUPRA ID perquè puguis començar a gaudir dels serveis de CUPRA CONNECT GEN3.

L’assistent de registre et guiarà a través del procés per crear el CUPRA ID des del cotxe, iniciar sessió i connectar el vehicle i afegir-lo al Garage .

Durant el procés de registre pots consultar tota la informació legal (Condicions generals, Política de privacitat) i acceptar l’acord de contracte de CUPRA CONNECT.

L’activació in-car està disponible per a:

CUPRA León i CUPRA Formentor amb Media System+ i Navi System+ i CUPRA Ateca amb Navi System.


Pots seleccionar i canviar entre els diferents modes de privacitat fent servir l’Administrador i el Centre de control de la pantalla d’Infotainment.


Si has perdut el telèfon intel·ligent, pots canviar la contrasenya entrant al portal My Cupra des de qualsevol altre dispositiu. Es requerirà la nova contrasenya per poder fer servir qualsevol dels serveis de l’app CUPRA CONNECT.

Per a més seguretat, pots modificar la configuració de l’app perquè et demani que tornis a introduir la contrasenya quan no hi hagi activitat a l’app durant 5, 10 o 15 minuts.


En primer lloc, assegura’t que tens instal·lada la darrera versió de l’app al teu telèfon intel·ligent. Per fer-ho visita l’app d’Apple Store o Google Play Store i comprova que no tinguis actualitzacions pendents.

Si encara no pots iniciar sessió a l’app CUPRA CONNECT, visita el portal CUPRA ID, identifica el teu compte i intenta inicialitzar la contrasenya amb les dades següents:

  • L’adreça electrònica amb què et vas registrar
  • El nom d’usuari
  • El número de telèfon

Si això no resol el problema, posa’t en contacte amb el Servei d’atenció al client CUPRA CONNECT i t’ajudarem.


Sí. Al menú d’Infotainment del vehicle, busca l’opció «usuari» i selecciona «Esborrar usuari / Restaurar configuració de fàbrica». Aquesta acció eliminarà totes les dades del teu vehicle i de la base de dades de CUPRA. Aquest procés és un requeriment que cal seguir en cas de transferència de la propietat del vehicle.


A la secció de Dades de conducció pots veure la informació següent:

  • La teva distància (km)
  • Temps de conducció (hores)
  • Consum de combustible
  • Velocitat mitjana del trajecte

També pots consultar detalls específics dels trajectes anteriors o, si el teu vehicle és híbrid o elèctric, el nivell de bateria.

Pots esborrar o inicialitzar les teves dades de conducció des de l’app CUPRA CONNECT.


Si actives els intermitents i la botzina podràs trobar el cotxe aparcat en un radi de fins a 500 m. A més, els pots activar junts o per separat.

Per raons de seguretat, aquesta funció no es pot activar durant la conducció.

El Servei d’intermitents i botzina només funciona quan:

  • El cotxe està aparcat
  • El motor està apagat
  • El capó i el maleter estan tancats
  • L'Alarma Antirobatori no està activa
  • El teu dispositiu es troba en algun punt a 500 m del vehicle. Comprova a l'App que la posició que marca el GPS és correcta.

L’Alarma volumètrica (opcional) s’activa automàticament quan bloqueges el vehicle. Si el vehicle detecta qualsevol intent de robatori s’activa l’alarma (fins a 30 segons de xiulets i 5 minuts de llums d’emergència intermitents) i l’app CUPRA CONNECT t’envia una notificació en què te n’informa. Paral·lelament, també rebràs un correu electrònic.

La notificació t’informa sobre si s’ha detectat una activitat inusual al vehicle o si n’ha canviat la inclinació. També t’indica a través de quina part del vehicle s’ha produït l’intent d’accés (interior o exterior) així com la data i l’hora del succés.


El servei d’Alerta d’àrea et permet saber si el vehicle està dins de l’àrea que has predefinit. Per exemple, si has deixat el vehicle a algú i l’ha mogut fora de l’àrea preestablerta, rebràs una notificació per correu electrònic i a l’app perquè puguis dur a terme les accions pertinents.

Pots crear fins a 10 àrees, però només pots activar les alertes per a quatre alhora.

A més, pots seleccionar si vols que la notificació sigui periòdica, única o estigui sempre activa. El servei d’Alerta d’àrea admet un marge de diferència de 25 m abans d’enviar una alerta. 


Si deixes el vehicle a algú, el servei d’Alerta de velocitat t’enviarà una notificació si s’excedeix el límit de velocitat que has predefinit. Pots crear fins a 10 alertes de velocitat, però només en podràs tenir activades dues alhora.

A més, pots seleccionar si vols que la notificació sigui periòdica, única o estigui sempre activa.

Consulta l’historial de les teves notificacions a l’app CUPRA CONNECT.


L’e-Manager controla el procés de càrrega dels models e-HYBRID i et permet començar o acabar immediatament una càrrega o programar-la.

També pots programar la càrrega del teu e-HYBRID en un horari determinat, com ara durant la nit, per estalviar energia.

A més, pots fer servir l’e-Manager per establir el corrent de càrrega màxim (amb la qual cosa millora l’ús de la bateria i se n’estén el cicle de vida).

L’ús conjunt d’e-Manager amb CUPRA CONNECT et permet controlar els aspectes següents:

  • Estat de càrrega
  • Autonomia de conducció
  • Temps de càrrega restant
  • Connexió de l'endoll de càrrega

Als models CUPRA e-HYBRID pots establir un horari d’inici del trajecte a través de l’app CUPRA CONNECT i gestionar la temperatura del vehicle abans de sortir.

El teu vehicle s’encén abans del temps d’inici del trajecte i automàticament carrega la bateria o ajusta la climatització perquè tot estigui llest quan hi pugis.

El Departure times service també et permet establir: 

  • El límit de càrrega de la bateria
  • L'amperatge màxim
  • La programació nocturna
  • Els punts de càrrega

Sí, pots fer que quan el teu vehicle s’acabi de carregar totalment rebis una notificació.


Potser t’has de descarregar l’última actualització del programari a la pantalla d’Infotainment perquè aparegui Alexa (Amazon). Per fer-ho, consulta el centre de notificacions a la part superior dreta de la pantalla. És possible que després de fer-ho hagis de reiniciar el sistema d’Infoentreteniment.

A més, has d’estar registrat com a usuari principal per accedir a la in-car Store.


Més